Stallet stallet och åter stallet

  • Göra Figaro fin inför imorgon: rykte manen, bortsade honom och flätade svansen
  • Red Figaro: red igenom ett av pogrammen, han var fin, dock stark och ville mest bara springa. Vi hade några delade åsikter men det löste sig tillslut.
  • Årsmöte för ridskolan, invald i styrelsen som nuss(Nynäshamns ungdomssektions) representant.
  • Stå ridhuset och ha lektionerna för barnen (3 Lektioner)
  • Putsa Figaros utrustning samt mina stövlar
  • Plocka fram transport skydd och allt som kommer behövas.

Detta var en del av det jag ängnat min dag åt, mycket blev det. Om det nu inte skulle gå bra imorgon på tävlingen kan jag iaf säg att jag förlorat med klass. För nu är all utrutning till figaro och mig i topp klass!


Lämna en kommentar
Postat av: sara

halva nöjet med att tävla ibland är förberedelserna-

Allt från början på veckan till sista halvhalten på framridninge. allt räknas :)



LYCKA TILL I MORGON!

2010-02-27 @ 19:30:04
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: Jennifer

vart ska du tävla :)

2010-02-27 @ 20:17:55
URL: http://sternlind.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0