En dag i stallet

Åkte till stallet vid 7 imorse för att bjuda ridklubben på lite gratis arbete, jag har fixat dressyr staket, lagat slangen ner till sommarhagen och allt det övriga man gör i ett stall!

Som om det inte vore nog med en hel helg i stallet, man måste sysselsätta sig även på fredagen!

Men en sak som jag är så tacksam för är den otroliga stämningen och vänskapen som finns i vårt stall, man kan verkligen spendera tid där med glädje. Jag har verkligen ingenting emot att gå upp vid sju för att tillbringa några timmar i stallet, för jag vet att på ett eller annat sätt kommer denna dag bjuda mig på ett leende eller lärdom. Stallet är verkligen en frisatd och det tror jag att det är för många och vi ska vara tacksama för vår möjlighet att fly verkligheten för en liten stund.

Ta till vara på alla era stunder i stallet, samt era underbara hästar!




Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0