Ser fram emot...

En riktigt häst fylld helg!

Lördag:

Ha styrelsejour hela fm

Närjag är klar med det är det dags att hålla i en möhippa(dock inte min egen, den får ni vänta länge på!) det är några som kommer och ska ha voltige. En ganska rolig ide för en möhippa. Så då ska jag hålla i hästen samt i allt runt omkring. Ska bli kul!

Efter att möhippan är klar ska jag hålla en privatlektion mellan fyra och fem.

Sen fixa det sista inför KM dressyren som går av stapeln på söndag, jag är tävlings ansvarig.

Söndag:

Dressyr KM hela dagen, kommer sitta som speaker i alla klasser samt kolla så allt fungerar, syster ska vara med och rida på tunika.

Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0