Besöksrekord♥

Kul att ni har hittat hit alla nya läsare, var inte rädda för att komma med kommentarer om det är något ni undrar över!

Besöksantalet stiger sakta men säkert för varje dag, otroligt kul :)

Lämna en kommentar
Postat av: sara

haha ja visst blir det knas dem ska hålla på och ändra grejer i stallet?

Vi har kombinationslås i våra sadelkammare för att ens komma in, jag kommer till stallet runt 8 en lördag kväll, ska longera lite snabbt haha tror du inte att dem har bytit koden då = självklart!

Hahaha och ingen verkade veta vad koden var, den kommer tydligen med räkningen följande dag.

Så det var bara för mig att moloket promenera hem igen. Jises alltså.



såg nu att jag lägger kommentaren i fel inlägg, men det kanske inte gör så mycket. Kul att du updaterar så ofta!

2010-03-26 @ 09:15:04
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: Nina

Grattis till rekordet!

2010-03-26 @ 13:15:34
URL: http://ncn.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0