En rak uppridning

1.  A           Inridning i arbetstrav       ADXGC  Arbetstrav

Kolla dit du ska tidigt och planera.
Se till att snabbt få häst rak mellan hjälperna, och om hästen börjar vingla kan du rida på lite frammåt.
Men akta så du inte trycker på för mycket, det ska fortfrande vara arbets trav. Titta hela tiden fram emot kortsidan du möter och sänk inte blicken. Ha ett jämnt tryck i båda skänklarna och ha de rakt placerade ut med hästens sidor så att du inte själv flytar hästen.


Lämna en kommentar
Postat av: Lisa

sv: skulle jag gärna med ha, man hör omgivningen mycket bättre än med två mp3pluggar i öronen, fast man får fortfarande musiken! :)

2010-03-07 @ 17:26:38
URL: http://theadventuresofove.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hej, nej det är inget som har hänt med hästen, det var bara det att jag hade lov från skolan och därför kunde jag inte träffa henne på en vecka.

2010-03-07 @ 19:40:37
URL: http://polkagirl.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0