Gustavsberg 6 Mars

Idag var det tävling i gustavsberg, jag red en LB:2 på långbana.
Vi kan börja med att säga att vi jade tur med vädret, solen sken hela morgonen och dagen och det var så mysigt.

Dock hade vi inte samma lycka som förra helgen, Figaro ville inte gå i närheten av domaren och läktaren så sprang lite på tvären. Det hela resulterade i 58,3% så det är jag heltklart nöjd över, han fick fina poäng på det han gjorde bra!

Men vi ska jobba vidare med våra övergångar, så tror jag det blir bättre. Nu vet jag också att figge alltid ska gå två klasser, då han går mycket bättre i den andra.

Bilder och film kommer upp!

Lämna en kommentar
Postat av: fridan

aah, men det var ju ändå bra procent trots missar då ju :) ser fram emot film i alla fall :) kalle brukar bli värre om man rider 2 klasser. han dör lite i andra klassen då...

2010-03-06 @ 19:25:48
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0