Mål

Mitt mål för i år är att rida LA på godkända procent, och gärna ha gjort detta innan sommaren.
Förra helgen känndes det som att det skulle kunna gå hur lätt som helst, en dag som denna känns det långt bort.

Vad har ni för mål för i år?


Lämna en kommentar
Postat av: karro

sv. Håller helt med dig ! En sadel har så stor betydelse att man ska lägga ut pengar på det så räcker den länge.



Mitt mål är att komma ut på min första lokala tävling :D

2010-03-07 @ 15:05:50
URL: http://karolineb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har samma mål som dig :) Och min tränare vill helst att jag ska placera mig dessutom...

Har gjort 1 start i LC:1 och gick på 64,7 lr nått och sen 5 i LB (1&2), och sista gick på 70% så nu känner jag att vi nog kan börja våga gneta lite på LA också:)

Men det är ju sån skillnad på att träna hemma och rida tävling borta. Men visst, vissa dagar känns det som man hade kunnat plocka rosetter hela dagen och nästa dag är det bara skit med allt.

Så är det ju med levande varelser, vi har våra dagar och hästen sina :)

2010-03-07 @ 15:12:02
Postat av: Sara

SV: En Crown, den är helt underbar! Aldrig ridit i en skönare sadel, den har så mjukt säte och mycket stöd. Perfekt! :D

2010-03-07 @ 15:39:42
URL: http://ussing.blogg.se/
Postat av: fridan

haha :P mja idag kände jag att jag skulle ha ridit 2 klasser, min pålle var VILD :P



BRA MÅL! det fixar ni nog :D mitt riktiga mål är väl att försöka vänja kalle vid läktare och kunna slappna av... han blir livrädd om nån rör sig på läktaren :(

2010-03-07 @ 17:29:51
URL: http://kaloescha.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0