Mys med figaro



Idag var en sådan dag då jag kännde att jag inte ville ha några krav på honom, hade det inte regnat hade vi nog ridit ut, men vädret var tyvärr inte på vår sida.
Jag tog bort nosgrimman och red barbacka, vi njöt nog båda två av att rida runt i ridhuset och bara busa, Figaro fnös och busade med huvudet för att visa sin uppskattning. Sen fick han gå ut i hagen igen och vara ute till kvällen.

Min nya hoppsadel kom idag också, en wintec 500cc cair, verkade super trevlig.

Har haft en bra födelsedag idag, kommer dock fira den med släkt på lördag :)
Tack för gratualtionerna!


Lämna en kommentar
Postat av: fridan

kul att du fick en sadel :D:D hade du provat ut den innan?

2010-03-23 @ 22:29:55
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Denise

Hej My denise här :D

Måste säga att när jag hittade ponnyakuten på din blogg vart jag jätteglad, ett hästprogram hade jag letat efter. =) kram

2010-03-24 @ 12:26:37
URL: http://hastlivet.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0