Ridlärare

Några har reagerat på att jag ibland skriver att jag står i ridhuset. Jag är inte anställd på ridskolan utan hoppar in och står i ridhuset när de andra inte kan.

Jag tycker det är jätte kul att stå i ridhuset och gör det så ofta jag kan. Idag hade jag lite bättre elever och gick igenom saker som bakdelsvändning och det är sådana lektioner som är roliga. När jag står i ridhuset på lördag är det nybörjare jag har.

Nästa vecka kommer jag stå i ridhuset tor- lör och det ska bli superkul!
Nu fick ni lite större inblick :D

Lämna en kommentar
Postat av: fridan

hehe hade du köpt ett sånt schabrak för de priset?



jag var också ridlärare en del när jag hade min häst uppstallad på ridskola. dock ville jag bara ha nybörjare o så. tycker inte det är rätt att jag som icke utbildad håller lektioner som eleverna betalar dyrt för! då ska de va en riktig ridlärare :)

2010-03-30 @ 22:55:01
URL: http://kaloescha.blogg.se/
Postat av: Felizia<3

Haha va roligt;)


Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0