Underbara häst♥

Efter ridningen igår känner jag fortfarande av en ordentlig träningsvärk, precis som de ska var efter träning.
Men jag känner också en stor lust att bara vilja rida, han var så fin och jag vill bara fortsätta jobba vidare på det och se vart de kan ta oss. Ikväll rider jag lektion för min andra tränare, och hoppas verkligen att han ska kännas som igår.

Anmälde även skrutten till en hopptävling den 28mars idag, han ska få hoppa 70 & 80cm på sorunda den 28 mars. Det tycker nog han och syster är kul!


Lämna en kommentar
Postat av: Sandra (flurre)

Gud vad fina ni är:) Dressyr verkar verkligen vara din grej! Hoppas det går bra för er:) Kram!

2010-03-17 @ 12:37:03

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0