Emma karlsson träning



Har idag varit och tittat på min syster när hon ridit för Emma karlsson.

Mimmie skulle ha haft Figaro om hon inte hade varit skadad, men nu fick hon låna en ridskolehäst.
Kul för eleverna på REAL gymnasiet att få möjlighet att göra sådana här saker, jag hade defintift inte tackat nej...
Jag var där på morgonen mellan 8-10, skulle sedan åla till skolan men min ena hund är magsjuk och vill inte lämna henne själv, så blev ingen skola.

Lite bilder på mimmie och en ridskolehäst från solna f-1991 som jag tyvärr inte kom ihåg vad den hette.





Lämna en kommentar
Postat av: Tina

REAL gymnasiet? Går din syster där?

Jga har 2 kompisar som jobbar som lärare där :)

2010-05-06 @ 12:35:17
URL: http://tinatjejen.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0