Bästa hästen

Han slutar aldrig att förvåna.
I tisdags red vi galopp slutor och det flöt på riktigt bra.
Onsdag var det massage, riktigt spännande att titta på!
Igår red jag barbacka en stund och har var riktigt lydig, han hade dock lite svårt för galoppen då, det kommer aldrig riktigt igång i bakkärran.

Idag gick jag upp tidigt för att hinna rida innan skolan, så var i stallet redan vid 06:45
Det kommer bli en lång dag idag då jag ska till skolan nu i ngr timmar och sen fira min morbror hela kvällen så känndes dsom detta krävdes för att jag skulle hinna rida. Jag red igenom mina program delar och det gick helt okej, han blev lite butter på mig ibland när jag tycker att hans ka stanna efter mellangaloppen, men det handlar om bärigheten i övergångarna och förhoppningsvis ska det blir bättre.

Imorgon tömkör jag eller så rider syster, sen på söndag är det tävling :)

Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0