Dålig respons

Blir inte mkt svar på kommentarer och likande, men det är dull fart för mig så glömmer bort mig själv ibland.
Idag ahr jag redan hunnit ha 6 lektioner och ska senare upp till stallet igen för att fixa med systers ridskolehäst hon rider inför morgondagens hopptävling i bromma. Skulle ha varit andra omg av allsvenskan men en av hästarna i laget blev halt så de åker och hoppar två klasser indivuduellt ist.

Chess och Mimmie lyckades faktiskt komma två i LC:n på den tävlingen jag vann LB:n



På framridningen, dock gick han i en annan form sedan, inte så ihop dragen, så gör han i halten


Så imorgon får ni hålla tummarna för lille syster och chess


Lämna en kommentar
Postat av: cicci

Kolla in min blogg så kan du skicka in en bild på dig och din ponny/häst så bedömer jag på min blogg hur jag tycker :)dressyren håller jag mig till, men gillar dessutom hoppning också :)



Mejladressen är: [email protected]



Välkommen till min blogg ciccigustafsson.bloggplatsen.se

2010-10-16 @ 16:57:28
URL: http://ciccigustafsson.bloggplatsen.se
Postat av: Matilda

SÅ fin bild =)

2010-10-18 @ 16:41:47
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0