Perfekt häst gårddag

Igår när jag red var hann riktigt fin, vi jobbade lite galopp slutor mot slutet och det fungerade faktiskt!
Sen var det dags för massage, vad ahn njöt!
Massören ska helt klart få komma tilbaka igen inom en månad.

Hon kollade också båda mina sadlar då hon även är sadel inpassre och tyckte de satt perfekt. Skönt att höra.

Hon berättade att han kommer bli grövre och få bättre steg, han är nu redo för att muskla på sig och jag ska fortsätta som vanligt.

Så det var kul att höra :)

Sitter i stallet nu har precis fodrad, nu är det dags att gå ut och kasta ut djuren och mocka, jippie för morgonstall ;)

Lämna en kommentar
Postat av: Lotta

Skönt med bra nyheter eller hur =)

2010-10-06 @ 12:31:23
URL: http://excellentcharm.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0