Premiär tur

Idag efter systers hopptävling (som väll gick så där, han var inte ritkigt på humör.) stoppade jag i kandaret :)

Var första gången för oss med det så joggade bara lite lätt på ute banan, men kunde inte låta bli att leka lite med galoppen, för nu går det ju. Jobbade lite slutor och början till byten. Känndes riktigt fin. Ska rida med det på lektionen imorgon också och se hur det känns, för han blir lite pigg när det är många i ridhuset, detta kanske kan hjälpa lite.

Men idag hade jag sådan där riktig härlig känsla, allt bara flöt på och gick hur bra som helst!

Sen att jag hade hoppsadel, mjukisbyxor och gympaskor på mig behöver vi väll inte berätta för ngn?

Lämna en kommentar

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0