Södertälje

Red LB:3, de ringde på morgonen och sa att jag kunde få rida LB:1:an men orkade inte streassa så sa nej, ångrar dock mig nu.

För oj oj oj vilken turbo kille jag satt på idag, på framtidningen pep han till ibland och kännde som om han laddade för att boka, kom dok aldrig ngt. Sen på banan var det en Figaro i full fräs och en jag liggandes i handbrommsen, resultatet att han remmar iväg och att nosen åker in. Han viker in den och säger lite fint bye bye mamma.

Så känslan var väll inte så där toppen bra, med resultatet av att han inte släppte och jag fick göra allt för att det inte skulle remma iväg är jag lycklig över att vi lyckades göra rätt sak på rätt plats i princip. Slutade på runt 58%

Måste dock säga att domaren dömde riktigt bra, fick precis vad jag förtjänade, hade ngr sjuor vilket jag inte alls trodde jag skulle få, men också en hel del 5:or när han viker in nosen och avgår.

Men det jag är mest lycklig över är att jag lyckades göra själv för första gången till och från platsen(utan mamma), på vägen hem körde vi i mörker och dimma. Jag hittade och som krydda på moset lyckades jag baka in släpet när vi kom hem :)

Och figge har varit riktigt bråkig hela dagen, i hantering, i transport. Men kännde väll att när vi skulle lasta på och åka hem att det inte var lägligt så han gick in så fint så :)

Aja ännu en tävlings dag över, till nästa gång ska jag:
Helst rida två klasser
försöka lära mig hur jag ska kunna göra ngt bra av all energi.
planera tiden bättre (nu var jag ca 3 tim för tidigt)

Film kommer

Lämna en kommentar
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

Eva Rydström som dömde väl? Hon är bäst!

2010-11-21 @ 19:20:39
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0